"> МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо отримання та використання субвенцій ⋆

ПЕРША ВІЙСЬКОВА СПІЛЬНОТА

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо отримання та використання субвенцій

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо отримання та використання субвенцій

Відповідно до Закону України Про місцеве самоврядування в Україні'” від 21.05.1997 № 280/97-ВР (із змінами і доповненнями) до повноважень районних, обласних, міських, сільських, селищних рад (далі -місцеві органи влади) належить затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць (далі – програми).

Виконавцями програм можуть визначатися розпорядники коштів державного бюджету (у тому числі військові частини, військові навчальні заклади, військові комісаріати, квартирно-експлуатаційні органи, установи та організації Збройних Сил України (далі – військові частини)).

Відповідальність за організацію роботи щодо отримання та використання субвенцій на виконання програм (далі – субвенція) у військовій частині несе командир військової частини, який щорічно видає наказ про співпрацю з місцевими органами влади.

Командир військової частини у наказі про співпрацю з місцевими органами влади призначає комісію з організації цієї роботи. Головою комісії призначається один із заступників командира військової частини (далі -голова комісії).

Визначення та обґрунтування потреби в коштах для включення в програму здійснюється посадовими особами, які відповідають за забезпечення потреб військової частини в матеріальних цінностях і послугах, а також посадовими особами, які відповідають за господарську діяльність структурних підрозділів військової частини (далі – начальники служб).Голова комісії відповідає за своєчасне подання місцевим органам влади обґрунтованих пропозицій та розрахунків до програми.

Підготовка проекту програми здійснюється місцевими органами влади спільно з установами та організаціями, які зацікавлені у прийнятті та реалізації програми, у тому числі з військовими частинами.

Проект програми повинен містити, зокрема, розділи, у яких визначаються перелік завдань і заходів програми, результативні показники, які характеризують виконання програми, обгрунтування обсягів і джерел фінансування, строки та етапи виконання програми.

Голова комісії організовує роботу щодо участі військової частини у розробці проекту програми.

Начальники служб відповідають за оперативне опрацювання з відповідальними виконавцями бюджетних програм (підпрограм) можливості виконання запланованих заходів і використання асигнувань, які планується виділити відповідно до проекту програми (у тому числі визначення бюджетної підпрограми, розподіл асигнувань на капітальні та поточні видатки).

У разі планування місцевими органами влади виділення коштів на капітальний ремонт приміщень військової частини голова комісії спільно з квартирно-експлуатаційними органами організовує роботу з місцевими органами влади щодо виділення цих коштів безпосередньо військовій частині або відповідному квартирно-експлуатаційному органу з цільовим призначенням.

Програма затверджується рішенням місцевого органу влади. У разі необхідності внесення змін до програми під час її виконання проект змін готується та затверджується в порядку, передбаченому для підготовки та затвердження програми.

Для отримання асигнувань з місцевого бюджету на виконання програми голова комісії організовує роботу з місцевими органами влади щодо включення видатків на її реалізацію в рішення про місцевий бюджет (код 250344 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів”).

Головний розпорядник коштів місцевого бюджету згідно з прийнятим рішенням про місцевий бюджет і в межах відповідних асигнувань перераховує кошти військовій частині (виконавцю програми) на окремий спеціальний реєстраційний рахунок (код 410324 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів ”).Видатки з місцевого бюджету здійснюються за кодами 2620 Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів”, 3220 Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів”.

Після отримання коштів на підставі визначених у програмі заходів, обсягів фінансування, розподілу видатків на поточні та капітальні у військовій частині здійснюється організація роботи щодо внесення змін до кошторису відповідно до Правил організації фінансового забезпечення військових частин, установ та організацій Збройних Сил України (наказ Міністерства оборони України від 22.05.17 № 280) за процедурою, визначеною для використання благодійної допомоги, а саме: військовою частиною невідкладно подаються забезпечувальному фінансовому органу та відповідальним виконавцям бюджетних програм (підпрограм) із супровідним листом заявка на бюджетні асигнування (за формою 9/фс), детальні розрахунки, довідка про підтвердження надходжень на спеціальні реєстраційні рахунки, копії відповідних рішень місцевих органів влади.

Відповідальні виконавці бюджетних програм (підпрограм) терміново опрацьовують заявки на бюджетні асигнування та встановленим порядком подають у Департамент фінансів пропозиції щодо внесення змін до кошторисів військових частин.

Військова частина як виконавець програми забезпечує використання асигнувань, виділених з місцевого бюджету, на виконання завдань і заходів програми.

У бюджетній звітності операції з використання субвенцій відображаються у формі № 4-4д Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів”.

Місцеві органи влади мають право встановленим порядком здійснювати моніторинг та заслуховування звітів про хід виконання програм га ефективність реалізації їх заходів.

0 0 голос
Рейтинг статті
URatio team

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x