"> Порядок подання процесуальних документів в електронній формі ⋆

ПЕРША ВІЙСЬКОВА СПІЛЬНОТА

Порядок подання процесуальних документів в електронній формі

Порядок подання процесуальних документів в електронній формі

Напевно, всі правники чекали моменту, коли закінчиться бюрократія та запрацює електронний документообіг. Наразі, ще не має офіційного початку роботи системи «Електронний суд» (довідково: 1.03.2019 Державна судова адміністрація повідомила про відкликання оголошення щодо початку роботи Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи), але триває експлуатація підсистеми в тестовому режимі, у складі:

  • Єдиний контакт-центр судової влади України;
  • Єдина підсистема управління фінансово-господарськими процесами;
  • Офіційна електронна адреса (Електронний кабінет);
  • Офіційний веб-портал “Судова влада України”;
  • Єдиний державний реєстр судових рішень;
  • Електронний суд;
  • Автоматизований розподіл;
  • Судова статистика.
  1. Для початку користування підсистемою потрібно зайти на офіційний веб-сайт за адресою: https://id.court.gov.ua/;
  2. Зареєструвати офіційну електронну адресу (реєстрація здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису);
  3. Для завершення реєстрації потрібно ввести анкетні дані.

До підсистеми підключені всі суди України. Користувачі можуть надіслати будь-які документи процесуального характеру.
Письмові матеріали, що надсилаються до суду мають бути відскановані в форматі PDF. Розмір файлу 10 мб. Якщо документ має більший розмір, він обов’язково розбивається на частини. Всі документи скріплюються електронним цифровим підписом. На стадії підготовки справи до розгляду суд може витребувати подані електронні матеріали в оригіналі. Одночасно із поданими електронними документами користувач підсистеми має заповнити  форму реєстраційної картки вхідної кореспонденції, яка буде містити інформацію щодо реквізитів документа та буде обліковуватись в автоматизованій системі документообігу суду.

Після отримання електронних документів судом, їх перевірку здійснюють відповідальні особи служби діловодства. У разі, якщо документи не відповідають вимогам, які до них встановлені, користувачу надсилається повідомлення із зазначенням причини не відповідності таких документів.

У разі, якщо вимоги щодо електронних документів здійснені належним чином, суд надсилає повідомлення про дату і час отримання таких документів.

У випадку виникнення проблем на сторінці електронного кабінету існує функція он-лайн допомоги, яка поділена на три частини:

  1. зателефонувати до єдиного контакт-центру судової влади;
  2. кабінет самообслуговування (чат бот);
  3. сповістити про помилку або пропозиції (функція направлення повідомлення на електронну адресу системи).

Якщо вам актуальна дана тема, або виникають проблемні питання під час роботи з підсистемою, тисніть лайк. Будемо висвітлювати актуальні запитання та відповіді на них.

3
Nika

Leave a Reply

avatar
  Підписатися  
Повідомляти про